Thursday, June 9, 2011

KiSAH Yg terSirat


setiap org da kisah mereka yg tersendiri...mungkin kisah suka ataupun duka... setiap yg berlaku pasti da jwpnnya. dalam hidup ini. banyak kisah manis,suka,pahit dan duka telah aku tempuhi..kdg2 aku terpikir.aish88 aku nie byk btl dpt dugaan dalamhidup..adoi88... tpi semua tu mematangkan aku..woo88... aku matang? hi88.. pengalaman mematangkan kita walaupun usia kita tk sematang apa yg pernah kita tempuhi..ini semua hnya dugaan duniawi...aku sendiri tk pernah lepas dari kisah2 yg tersirat + tersurat..aiyok88..hahah...kisah apa tu?? BIARLAH RAHSIA ..... rahsia diriku ini... :) tak semua benda dapat kita luahkan kdg3 kita pendam dan lepaskn agar tidak terus m'hantui dan membuat kita t'siksa.. masalah88.. macam... alah..biasalah..hidup..tnpa mslh mesti cacat dan tk lengkap kan? jadi tempuhlah dengan tabah n sabar ...ngee~~~

No comments:

Post a Comment